..:: PROCEDURA REKLAMACYJNA ::..
Wybierz rodzaj naprawy...

Kliknij w logo, aby przejść dalej...
![]() Sprzęt studyjny |
![]() Aparaty i Kamery cyfrowe |
![]()
Aparaty |

SPRZĘT GWARANCYJNY
W celu wysyłki sprzętu na gwarancji Samsung Electronics Polska do naprawy prosimy skontaktować się z Infolinią Samsung. W trakcie rejestracji zgłoszenia zostaną Państwo poproszeni
o podanie modelu, numeru seryjnego oraz daty zakupu produktu. Proszę o uprzednie przygotowanie tych danych, celem usprawnienia procesu.
Do wysyłanego sprzętu, prosimy dołączyć wypełniony poniższy formularz:
Kontakt z Infolinią Samsung pod numerami telefonów:
- 0801 1SAMSUNG
- 0801 172 678
- +48 22 607 93 33
W przypadku posiadania kompletu dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej możliwa jest samodzielna wysyłka sprzętu firmą kurierską
na koszt odbiorcy z pominięciem kontaktu z Infolinią Samsung.

Przeczytaj uważnie!
Sprzęt wysyłany do serwisu należy bezpiecznie zapakować. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne pudełko. Dodatkowo zaleca się zabezpieczenie sprzętu folią bąbelkową. W przypadku sprzętu z wymienną optyką wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłącz obiektyw od korpusu aparatu! Baterie lub akumulatory wysyłaj wyjęte ze sprzętu.
Wraz z wysyłanym sprzętem dołącz bezwzględnie:
-
wypełniony formularz zgłoszenia naprawy
- dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, email) [formularz]
- szczegółowy opis usterki (w jaki sposób usterka się objawia, czy problem występuje w jakiejś konkretnej konfiguracji) [formularz]
- dokumenty niezbędne do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej (wypełniona karta gwarancyjna oraz dowód zakupu - paragon lub kopia faktury VAT)
- akcesoria fabrycznie wchodzące w skład reklamowanego zestawu - kable, ładowarki, akumulatory - są one niezbędne do wykonania pełnej diagnostyki m.in. problemów związanych z ładowaniem, uruchamianiem się sprzętu, czy komunikacją z komputerem
- współpracujące akcesoria mogące być pośrednią lub bezpośrednią przyczyną powstawania zgłaszanych problemów - karty pamięci, dodatkowe akumulatory czy baterie
SPRZĘT GWARANCYJNY

Sprawdź, jaką posiadasz gwarancję. Więcej informacji na temat programów gwarancyjnych znajdziesz na stronie gwarancja.sigma-foto.pl
Sprzęt na gwarancji
K-Consult
należy wysłać na adres serwisu kurierem
na koszt odbiorcy deklarując wartość przesyłki nieprzekraczającą 45.000,00 zl.

Koszt wysyłki sprzętu nadanego do serwisu celem kalibracji ponosi Klient - www.sigma-foto.pl
Sprzęt po kalibracji odsyłany jest do Klienta na koszt serwisu.
W przypadku reklamacji na gwarancji międzynarodowej klient jest zobowiązany do poniesienia kosztów transportu sprzętu do i z serwisu.
Do wysyłanego sprzętu, prosimy dołączyć wypełniony poniższy formularz:
Informujemy, iż w zależności od rodzaju posiadanej gwarancji do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej niezbędne są następujące dokumenty:
gwarancja K-Consult | gwarancja międzynarodowa |
---|---|
|
|
Międzynarodowa gwarancja Sigma obowiązuje wyłącznie przez okres 1 roku od daty nabycia produktu na terenie regionu zakupu. Rozszerzone gwarancje (obejmujące uszkodzenia niepodlegające naprawie w ramach standardowej gwarancji, bądź wydłużające standardowy czas trwania gwarancji) oferowane przez niektórych dystrybutorów, obowiązują wyłącznie na terenie kraju zakupu.

Program Gwarancyjny Autoryzowanego Dystrybutora przeznaczony dla użytkowników marki

Aby zamówić kuriera
zskorzystaj z formularza online.

Przeczytaj uważnie!
Sprzęt wysyłany do serwisu należy bezpiecznie zapakować. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne pudełko. Dodatkowo zaleca się zabezpieczenie sprzętu folią bąbelkową. W przypadku sprzętu z wymienną optyką wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłącz obiektyw od korpusu aparatu! Baterie lub akumulatory wysyłaj wyjęte ze sprzętu.
Wraz z wysyłanym sprzętem dołącz bezwzględnie:
-
wypełniony formularz zgłoszenia naprawy
- dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, email) [formularz]
- szczegółowy opis usterki (w jaki sposób usterka się objawia, czy problem występuje w jakiejś konkretnej konfiguracji) [formularz]
- dokumenty niezbędne do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej (patrz)
- korpus współpracującego aparatu (niezbędny w przypadku kalibracji - więcej o kalibracji)
- akcesoria fabrycznie wchodzące w skład reklamowanego zestawu - kable, ładowarki, akumulatory - są one niezbędne do wykonania pełnej diagnostyki m.in. problemów związanych z ładowaniem, uruchamianiem się sprzętu, czy komunikacją z komputerem
- współpracujące akcesoria mogące być pośrednią lub bezpośrednią przyczyną powstawania zgłaszanych problemów - karty pamięci, dodatkowe akumulatory czy baterie
SPRZĘT GWARANCYJNY

Sprzęt na gwarancji
K-Consult
należy wysłać na adres serwisu kurierem
na koszt odbiorcy (rodzaj usługi: POZOSTAŁE PRZESYŁKI KRAJOWE - wybór innego rodzaju usługi lub niestandardowych usług dodatkowych będzie skutkował obciążeniem klienta ich kosztami) deklarujac wartosc przesylki nieprzekraczajaca 45.000,00 zl.

W przypadku reklamacji na gwarancji międzynarodowej klient jest zobowiązany do poniesienia kosztów transportu sprzętu do i z serwisu.
Do wysyłanego sprzętu, prosimy dołączyć wypełniony poniższy formularz:
Informujemy, iż w zależności od rodzaju posiadanej gwarancji do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej niezbędne są następujące dokumenty:
gwarancja K-Consult | gwarancja międzynarodowa |
---|---|
|
|
Międzynarodowa gwarancja Profoto obowiązuje przez okres 2 lat od daty nabycia produktu. Rozszerzone gwarancje (obejmujące uszkodzenia niepodlegające naprawie w ramach standardowej gwarancji, bądź wydłużające standardowy czas trwania gwarancji) oferowane przez niektórych dystrybutorów, obowiązują wyłącznie na terenie kraju zakupu.
Aby zamówić kuriera
skorzystaj z formularza online.

Przeczytaj uważnie!
Sprzęt wysyłany do serwisu należy bezpiecznie zapakować. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne pudełko. Dodatkowo zaleca się zabezpieczenie sprzętu folią bąbelkową. Baterie lub akumulatory wysyłaj wyjęte ze sprzętu.
Wraz z wysyłanym sprzętem dołącz bezwzględnie:
-
wypełniony formularz zgłoszenia naprawy
- dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, email) [formularz]
- szczegółowy opis usterki (w jaki sposób usterka się objawia, czy problem występuje w jakiejś konkretnej konfiguracji) [formularz]
- dokumenty niezbędne do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej (patrz)
- akcesoria fabrycznie wchodzące w skład reklamowanego zestawu - kable, ładowarki, akumulatory - są one niezbędne do wykonania pełnej diagnostyki m.in. problemów związanych z ładowaniem, uruchamianiem się sprzętu
- współpracujące akcesoria mogące być pośrednią lub bezpośrednią przyczyną powstawania zgłaszanych problemów - dodatkowe akumulatory czy baterie, głowice, palniki
SPRZĘT ODPŁATNY
W celu wysyłki sprzętu pogwarancyjnego marki Samsung do płatnej wyceny/diagnozy uszkodzenia, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłania go wraz ze sprzętem:
Wysyłka do serwisu odbywa się wybraną przez Klienta firmą spedycyjną na jego koszt.
Odsyłka z serwisu do Klienta odbywa się wyłącznie kurierem DHL lub kurierem zamówionym przez Klienta.
Sprzęt można również dostarczyć i odebrać osobiście.
Proces naprawy pogwarancyjnej:
- Po dostarczeniu aparatu do serwisu jest on rejestrowany oraz nadawany jest unikalny numer zlecenia.
- Aparat trafia do technika, który dokonuje wyceny i diagnozy uszkodzenia.
- Serwis kontaktuje się z Klientem poprzez SMS lub email wysyłając link do informacji o wykonanej diagnozie.
- Po wyrażeniu zgody na naprawę, aparat jest naprawiany i testowany.
- Po wykonanej naprawie i uregulowaniu płatności, sprzęt jest odsyłany do Klienta.
- Gdy Klient nie wyraża zgody na naprawę, aparat jest odsyłany do Klienta bez podjęcia naprawy.
- Na wykonaną usługę udzielamy 6 miesięcy gwarancji.
Przeczytaj uważnie!
Sprzęt wysyłany do serwisu należy bezpiecznie zapakować. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne pudełko. Dodatkowo zaleca się zabezpieczenie sprzętu folią bąbelkową. W przypadku sprzętu z wymienną optyką wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłącz obiektyw od korpusu aparatu! Baterie lub akumulatory wysyłaj wyjęte ze sprzętu.
Wraz z wysyłanym sprzętem dołącz bezwzględnie:
-
wypełniony formularz zgłoszenia naprawy
- dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, email) [formularz]
- szczegółowy opis usterki (w jaki sposób usterka się objawia, czy problem występuje w jakiejś konkretnej konfiguracji) [formularz]
- akcesoria fabrycznie wchodzące w skład reklamowanego zestawu - kable, ładowarki, akumulatory - są one niezbędne do wykonania pełnej diagnostyki m.in. problemów związanych z ładowaniem, uruchamianiem się sprzętu, czy komunikacją z komputerem
- współpracujące akcesoria mogące być pośrednią lub bezpośrednią przyczyną powstawania zgłaszanych problemów - karty pamięci, dodatkowe akumulatory czy baterie
SPRZĘT ODPŁATNY

W celu wysyłki sprzętu pogwarancyjnego marki Sigma do płatnej wyceny/diagnozy uszkodzenia, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłania go wraz ze sprzętem:
Wysyłka do serwisu odbywa się wybraną przez Klienta firmą spedycyjną na jego koszt.
Odsyłka z serwisu do Klienta odbywa się wyłącznie kurierem DHL lub kurierem zamówionym przez Klienta.
Sprzęt można również dostarczyć i odebrać osobiście.
Proces naprawy pogwarancyjnej:
- Po dostarczeniu sprzętu do serwisu jest on rejestrowany oraz nadawany jest unikalny numer zlecenia.
- Sprzęt trafia do technika, który dokonuje wyceny i diagnozy uszkodzenia.
- Serwis kontaktuje się z Klientem poprzez SMS lub email wysyłając link do informacji o wykonanej diagnozie.
- Po wyrażeniu zgody na naprawę, sprzęt jest naprawiany i testowany.
- Po wykonanej naprawie i uregulowaniu płatności, sprzęt jest odsyłany do Klienta.
- Gdy Klient nie wyraża zgody na naprawę, sprzęt jest odsyłany do Klienta bez podjęcia naprawy.
- Na wykonaną usługę udzielamy 6 miesięcy gwarancji.
Przeczytaj uważnie!
Sprzęt wysyłany do serwisu należy bezpiecznie zapakować. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne pudełko. Dodatkowo zaleca się zabezpieczenie sprzętu folią bąbelkową. W przypadku sprzętu z wymienną optyką wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłącz obiektyw od korpusu aparatu! Baterie lub akumulatory wysyłaj wyjęte ze sprzętu.
Wraz z wysyłanym sprzętem dołącz bezwzględnie:
-
wypełniony formularz zgłoszenia naprawy
- dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, email) [formularz]
- szczegółowy opis usterki (w jaki sposób usterka się objawia, czy problem występuje w jakiejś konkretnej konfiguracji) [formularz]
- korpus współpracującego aparatu (niezbędny w przypadku kalibracji - więcej o kalibracji)
- akcesoria fabrycznie wchodzące w skład reklamowanego zestawu - kable, ładowarki, akumulatory - są one niezbędne do wykonania pełnej diagnostyki m.in. problemów związanych z ładowaniem, uruchamianiem się sprzętu, czy komunikacją z komputerem
- współpracujące akcesoria mogące być pośrednią lub bezpośrednią przyczyną powstawania zgłaszanych problemów - karty pamięci, dodatkowe akumulatory czy baterie
SPRZĘT ODPŁATNY

W celu wysyłki sprzętu pogwarancyjnego marki Profoto do płatnej wyceny/diagnozy uszkodzenia, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłania go wraz ze sprzętem:
Wysyłka do serwisu odbywa się wybraną przez Klienta firmą spedycyjną na jego koszt.
Odsyłka z serwisu do Klienta odbywa się wyłącznie kurierem DHL lub kurierem zamówionym przez Klienta.
Sprzęt można również dostarczyć i odebrać osobiście.
Proces naprawy pogwarancyjnej:
- Po dostarczeniu sprzętu do serwisu jest on rejestrowany oraz nadawany jest unikalny numer zlecenia.
- Sprzęt trafia do technika, który dokonuje wyceny i diagnozy uszkodzenia.
- Serwis kontaktuje się z Klientem poprzez SMS lub email wysyłając link do informacji o wykonanej diagnozie.
- Po wyrażeniu zgody na naprawę, sprzęt jest naprawiany i testowany.
- Po wykonanej naprawie i uregulowaniu płatności, sprzęt jest odsyłany do Klienta.
- Gdy Klient nie wyraża zgody na naprawę, sprzęt jest odsyłany do Klienta bez podjęcia naprawy.
- Na wykonaną usługę udzielamy 6 miesięcy gwarancji.
Przeczytaj uważnie!
Sprzęt wysyłany do serwisu należy bezpiecznie zapakować. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne pudełko. Dodatkowo zaleca się zabezpieczenie sprzętu folią bąbelkową. Baterie lub akumulatory wysyłaj wyjęte ze sprzętu.
Wraz z wysyłanym sprzętem dołącz bezwzględnie:
-
wypełniony formularz zgłoszenia naprawy
- dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, email) [formularz]
- szczegółowy opis usterki (w jaki sposób usterka się objawia, czy problem występuje w jakiejś konkretnej konfiguracji) [formularz]
- akcesoria fabrycznie wchodzące w skład reklamowanego zestawu - kable, ładowarki, akumulatory - są one niezbędne do wykonania pełnej diagnostyki m.in. problemów związanych z ładowaniem, uruchamianiem się sprzętu
- współpracujące akcesoria mogące być pośrednią lub bezpośrednią przyczyną powstawania zgłaszanych problemów - dodatkowe akumulatory czy baterie, głowice, palniki